Guangzhou

14 januari 2017 - Guangzhou, China

Hoooooi vanuit China...

Huh China, ja China!

Na een goede en prima vlucht van ruim 11 uur van Amsterdam naar Guangzhou(China) kwamen we vandaag rond 11:30 uur lokale tijd aan. Gelukkig zaten we voorin het vliegtuig, waardoor we snel het vliegtuig uit konden. Op naar meer informatie voor onze reis verder. Uiteindelijk kwamen we aan bij een balie voor "hulp", hier moesten we ongeveer 15 min. wachten (de rest vd mensen moest nog veeeeeel langer wachten, aangezien het hele vliegtuig natuurlijk ook 4,5 uur vertraging had en wij als 1 vd eerste in de rij stonden!).
Conclusie:
* Er gaat vandaag geen vlucht meer naar Yangon(Myanmar);
* Morgen gaat er ook geen directe vlucht naar Yangon, maarrrrr jullie kunnen wel even via Kunming(ergens anders in China) vliegen en als je daar dan nog even 4 uurtjes willen wachten, dan kunnen jullie naar Yangon. Kortom, dat wordt het dan!
* We hebben een kleine "schadevergoeding " voor het ongemak van ongeveer €27,50 pp gekregen en we hebben een overnachting in een hotel 10 min. rijden vanaf het vliegveld.
* O ja, hopelijk komt onze bagage morgen ook aan in Yangon..

Maar we bekijken het vd positieve kant, dus:
* De eerste stempel is gezet in onze nieuwe maagdelijke paspoorten;
* we zijn zojuist met de metro even naar de grootste metropool ter wereld geweest;
* We hebben op de 3e hoogste toren vd wereld gestaan;
* We hebben genoten vd Chinese keuken;
* En we leven nog en kunnen nog lachen ;-)

We gaan zo lekker slapen en morgen gaan we rond 5:00 uur in de ochtend weer richting het vliegveld voor ons volgende avontuur..

Liefs en knuffel vanuit China

1. Sanne:
    14 januari 2017
    Geniaal meiden! Nu al dingen gezien die niet op de lijst stonden ;-) have fun
  2. Rita koenders:
    14 januari 2017
    Goed te horen dat jullie nog leven en lachen hahaha
  3. Karin Thiele:
    14 januari 2017
    Het was dus wel een beetje vrijdag en 13de voor jullie!! Balen,maar wel kunnen proeven van China! Geniet van jullie reis meiden!
  4. Joop:
    14 januari 2017
    Best aan de babi pangang willen zitten met jullie :-)
  5. Marieke:
    14 januari 2017
    Ondanks dat het een beetje tegen zit.... Nu al jaloers!!
  6. Sanne v. Gogh:
    14 januari 2017
    Jeetje zeg!! Wat een gedoe en veel wachten aan het begin van julie reis. Supergoed dat jullie optimistisch blijven! Maak er wat van saampjes en geniet! ♡
  7. Marian:
    15 januari 2017
    En? Zijn jullie goed in myanmar aangekomen?
  8. Vera:
    Ah, positief blijven. Hoe leuk dit! Ga jullie volgen
  9. Henry Vermeer:
    15 januari 2017
    Mooi verhaal meiden. Part of the adventure hè?!
  10. Jennifer:
    15 januari 2017
    Toch nog een beetje geluk voorin het vliegtuig. Wat goed nu al genieten van de omgeving waar je het even mee moet doen. Top dames ik kijk ernaar uit om jullie te volgen.
  11. Monique Hansen:
    15 januari 2017
    Goed te horen dat alles goed gaat!!
    Heel veel plezier en ik ga jullie volgen.
  12. Ivon:
    15 januari 2017
    Hey chickies. Succes met 't avontuur.
  13. Yvonne:
    Hoi lieve meisjes,

Wat een memorabel begin van de reis, maar 'mazzel' met zo'n start dat jullie 3 maanden onderweg zijn en geen 3 weken ;-()
    Heel veel plezier ladies xxx
  14. Johan van lith:
    16 januari 2017
    Wat een avontuurlijk begin. Zou er best bij willen zijn Angelique maar Johan niet.haha.
    Veel groeten en een dikke knuffel vanuit Beesd.
  15. Jolanda Hansen:
    16 januari 2017
    Leuk om jullie te volgen....